Gözden kaçırmayın

AKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYORAKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYOR

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, 1 Haziran 2026 Pazartesi sabahı hemşehrilerine yeni hafta mesajı yayımladı. **Yeni Hizmet Binasından Çalışmalar Sürüyor** Başkan Dinçer mesajında, belediye hizmetlerini artık yeni belediye hizmet binasından yürüttüklerini belirterek, "Yeni haftaya yeni belediye hizmet binamızdan bismillah diyoruz" ifadelerini kullandı. **7'den 70'e Tüm Hemşehrilere Hizmet** Dinçer, şehrin geleceği ve tüm hemşehriler için çalışmaya devam ettiklerini vurgulayarak, "Şehrimizin yarınları ve 7'den 70'e tüm hemşehrilerimiz için çalışmaya devam ediyoruz" dedi. **Birlik ve Beraberlik Vurgusu** Mesajında hemşehrilerine hayırlı sabahlar ve hayırlı haftalar dileyen Başkan Dinçer, "Rabbim birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı nasip etsin inşallah" temennisinde bulundu. Belediye başkanının bu mesajı, yeni hafta başlangıcında hemşehrileriyle iletişim kurma ve çalışmaların yeni binadan sürdürüleceğini duyurma amacı taşıyor.