Gözden kaçırmayın
AKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYORBaşkan Dinçer'den Dolu Dolu Bayram Mesajı
Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, Kurban Bayramı'nın bereketi ile Cuma gününün huzurunun birleştiği bu özel günde tüm hemşehrilerine bayram tebriğinde bulundu.
Dayanışma ve Kardeşlik Vurgusu
Başkan Dinçer mesajında, "Paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde yaşandığı bu özel günde" ifadelerine yer verdi. Bayramın toplumsal birlik ve beraberliğe katkı sağlamasını diledi.
İçten Bayram Dilekleri
Mesajında hemşehrilerine "hayırlı cumalar" diyen Başkan Dinçer, mübarek Kurban Bayramı'nı en içten dilekleriyle kutladığını belirtti. "Sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlara" temennisinde bulunarak, "Cumanız ve Kurban Bayramınız mübarek olsun" şeklinde dualarla mesajını tamamladı.











Yorumlar
Yorum Yap