Gözden kaçırmayın

AKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYORAKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYOR

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, mübarek Cuma günü ile Kurban Bayramı'nın aynı güne denk gelmesi nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı. **Bayram Coşkusu ve Cuma Bereketi** Başkan Dinçer mesajında, "Mübarek Cuma'nın huzuru Kurban Bayramı'nın bereketiyle buluştu" ifadelerini kullanarak bu özel günün önemine vurgu yaptı. **Dayanışma ve Kardeşlik Vurgusu** Paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde yaşandığı bu özel günde tüm hemşehrilerine hayırlı cumalar dileyen Başkan Dinçer, mübarek Kurban Bayramı'nı en içten dilekleriyle kutladığını belirtti. **Sağlık ve Huzur Temennisi** Mesajını sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar temennisiyle tamamlayan Başkan Dinçer, "Cumanız ve Kurban Bayramınız mübarek olsun" diyerek vatandaşlara iyi dileklerini iletti.