Aksaray İl Sağlık Müdürü Abdullah Güleç, Kurban Bayramı dolayısıyla bir tebrik mesajı yayınladı. **Bayram Sevinci ve Sağlık Temennisi** Müdür Güleç mesajında, "Aileniz ve sevdiklerinizle mutluluğunuzu paylaşacağınız, her daim huzurla hatırlayacağınız bir bayram geçirmenizi diliyoruz" ifadelerine yer verdi. Bayramın toplumsal birlik ve beraberlik duygularını güçlendiren bir dönem olduğunu vurgulayan Güleç, vatandaşların bayramını kutladı. **Sağlıklı Bayramlar Dileği** Mesajın devamında, "Sağlıkla kavuşacağınız nice bayramlara" temennisinde bulunan İl Sağlık Müdürü Güleç, sağlığın önemine dikkat çekti. Özellikle bayram dönemlerinde sağlıklı beslenme ve hijyen kurallarına uyulması gerektiğinin altını çizdi. **Kamuoyuna Duyuru** Aksaray İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yayınlanan bayram mesajı, resmi kanallar aracılığıyla kamuoyuyla paylaşıldı. Müdürlük, bayram süresince sağlık hizmetlerinin kesintisiz devam edeceğini de bildirdi.












Yorumlar
Yorum Yap