Gözden kaçırmayın
AKADEMYA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI POLİKLİNİĞİ HİZMETE AÇILDIAksaray Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) üst düzey yöneticileri ve üyeleri, Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programına katılarak Vali Murat Duru ile bir araya geldi. **Oda Heyeti Valilikteki Törende Yer Aldı** ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Koçaş, Meclis Başkanı Fatih Tekin ve oda yönetim kurulu ile meclis üyelerinden oluşan heyet, Aksaray Valisi Murat Duru başkanlığında gerçekleştirilen bayramlaşma etkinliğine iştirak etti. Program, bayramın geleneksel ruhuna uygun olarak samimi bir atmosferde geçti. **Bayram Münasebetiyle İlişkiler Güçlendi** Katılım, hem kamu kurumu ile yerel ticaret odası arasındaki iş birliğini pekiştirdi hem de bayramın paylaşım ve dayanışma mesajlarını vurguladı. Toplantıda, bayramın önemi ve toplumsal bütünleşme üzerine görüş alışverişinde bulunulduğu öğrenildi. **Geleneksel Bayramlaşma Protokolü Devam Etti** Valilik tarafından organize edilen bu tür bayramlaşma programları, her yıl düzenli olarak gerçekleştiriliyor ve ildeki kurum temsilcilerinin bir araya gelmesine olanak sağlıyor. Bu yılki etkinlik de benzer bir çerçevede, bayramın ikinci gününde Aksaray Valiliği'nde yapıldı.












Yorumlar
Yorum Yap