Gözden kaçırmayın
AKSARAY'DA 25 MİLYON TL'LİK KAÇAKÇILIK OPERASYONUKURBAN BAYRAMI ÖNCESİ SİVİL OTOBÜS DENETİMLERİ ARTIRILDI
Kurban Bayramı tatili dolayısıyla karayollarında yaşanan araç yoğunluğu nedeniyle, şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan otobüslere yönelik sivil trafik denetimleri gerçekleştirildi.
Trafik kazalarının önlenmesi, can kayıplarının azaltılması ve sürücülerin trafik kurallarına uyma seviyesinin artırılması amacıyla yapılan uygulamalarda Trafik Jandarması ekipleri görev aldı.
Denetimlerde; sürücü ve yolcuların emniyet kemeri kullanımı, sürücülerin seyir halinde cep telefonu kullanıp kullanmadığı, kırmızı ışık ihlalleri, hız kurallarına uyum ile çalışma ve dinlenme süreleri titizlikle kontrol edildi.
Otobüslerde yolcu gibi seyahat eden sivil Trafik Jandarması personeli tarafından tespit edilen kural ihlalleri, uygulama noktalarındaki ekiplere anlık olarak bildirildi.
Durdurulan araçlarda sürücülere ihlalleri hakkında bilgilendirme yapılırken gerekli idari işlemler de uygulandı.
Denetimler kapsamında sürücü ve yolculara güvenli yolculuk konusunda bilgilendirme yapılarak özellikle emniyet kemeri kullanımının hayati önemi vurgulandı.
Vatandaşlara huzurlu ve güvenli yolculuk temennisinde bulunuldu.
Yetkililer, vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla bayram süresince trafik denetimlerinin aralıksız ve hassasiyetle sürdürüleceğini bildirdi.











Yorumlar
Yorum Yap