Aksaray’da 19 Mayıs Coşkusu: Gençlik ve Spor Bayramımızı Gururla Kutlandık 
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, tüm yurtta olduğu gibi Aksaray’da da büyük bir coşku, heyecan ve gurur içerisinde kutlandı.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkarak milli mücadele meşalesini yakmasının 107. yıl dönümü, Aksaray’da düzenlenen resmi tören ve etkinliklerle taçlandırıldı.

Kutlama programı, Valimiz Sn. Murat Duru, il protokolü, geleceğimizin teminatı gençler ve 7’den 70’ye çok sayıda hemşehrinin katılımıyla gerçekleşti.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törenlerde, gençlerin sergilediği spor gösterileri, halk oyunları ve şiir dinletileri büyük alkış topladı.













Yorumlar
Yorum Yap