Gözden kaçırmayın

Aksaray 1. Amatör Lig Şampiyonu Federasyon Kararıyla Belli OlacakAksaray 1. Amatör Lig Şampiyonu Federasyon Kararıyla Belli Olacak

Aksaray Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürü Mahmut Akkuş, 4 Mayıs 2026 tarihinde Ordu'ya tayini çıkmasının ardından bugün (19 Mayıs 2026) düzenlenen veda töreni ile görevinden ayrıldı. Duygu dolu anların yaşandığı törende, Akkuş'un 10 yıllık hizmet dönemindeki istihdam başarıları ve projeler değerlendirildi.

10 Yılda 65 Bin Kişi İşe Yerleşti

Törende paylaşılan bilgilere göre, Mahmut Akkuş'un İl Müdürlüğü görevi süresince Aksaray genelinde yaklaşık 65 bin kişi işe yerleştirildi. Bu rakam, yıllık ortalama 6 bin 500 kişilik bir istihdam hacmine işaret ediyor. Organize sanayi bölgeleri, fabrikalar ve İŞKUR kursları aracılığıyla yürütülen çalışmaların, ilin işsizlik oranına doğrudan katkı sağladığı belirtildi.

Hedef Kitle Odaklı Projeler ve İş Birlikleri

Akkuş döneminde sadece sayısal hedeflere değil, sosyal istihdam politikalarına da odaklanıldı. Gençler, kadınlar, engelli bireyler ve dezavantajlı gruplara yönelik özel projeler yürütüldü. Ayrıca Aksaray'daki kamu kurumları ve yerel paydaşlarla güçlü bir iş birliği ağı oluşturulduğu, basın mensupları ile kurulan diyalogun kamu görevi bilinci çerçevesinde geliştirildiği vurgulandı.

"Aksaray'ın Menfaatine Çalışmaya Devam Edeceğim"

Veda mesajında konuşan Mahmut Akkuş, görev yeri değişse dahi Aksaray'ın menfaatine olan konularda katkı sunmayı sürdüreceğini ifade etti. Akkuş, "Görev yerim değişse dahi Aksaray'ın menfaatine olan konularda katkı sunmayı sürdüreceğim" diyerek şehre olan bağlılığını dile getirdi.

Yeni Görev Yeri Ordu

Resmi atama kararına göre 4 Mayıs 2026 tarihinde Ordu'ya tayini çıkan Mahmut Akkuş, bugün düzenlenen merasimin ardından yeni görev yerine gitmek üzere Aksaray'dan ayrıldı. Kamuoyu ve yerel paydaşlar, Akkuş'un Aksaray'da bıraktığı istihdam mirası ve başarılarının yeni görev yerinde de devam etmesini temenni etti.