Gözden kaçırmayın
AKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYORAksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, Cuma gecesi nedeniyle hemşehrilerine yönelik bir mesaj yayımladı. Başkan Dinçer, mesajında tüm hemşehrilerine hayırlı geceler diledi. **Mesajda Yer Alan İfadeler** Dr. Evren Dinçer tarafından iletilen mesajda, "Cuma gecemiz mübarek olsun" ifadeleri kullanıldı. Aksaray ve Somuncu Baba belirtilerek, hemşehrilere yönelik iyi dilekler sunuldu. **Hemşehrilere Hayırlı Geceler Diledi** Belediye başkanının mesajında, "Tüm hemşehrilerime hayırlı geceler diliyorum" denildi. Mesaj, 15 Mayıs 2026 Cuma günü kamuoyuna iletildi.











Yorumlar
Yorum Yap