Gözden kaçırmayın

AKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYORAKSARAY LAVANTA BAHÇESİ YENİ SEZONA HAZIRLANIYOR

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, Cuma gecesi nedeniyle hemşehrilerine yönelik bir mesaj yayımladı. Başkan Dinçer, mesajında tüm hemşehrilerine hayırlı geceler diledi. **Mesajda Yer Alan İfadeler** Dr. Evren Dinçer tarafından iletilen mesajda, "Cuma gecemiz mübarek olsun" ifadeleri kullanıldı. Aksaray ve Somuncu Baba belirtilerek, hemşehrilere yönelik iyi dilekler sunuldu. **Hemşehrilere Hayırlı Geceler Diledi** Belediye başkanının mesajında, "Tüm hemşehrilerime hayırlı geceler diliyorum" denildi. Mesaj, 15 Mayıs 2026 Cuma günü kamuoyuna iletildi.