Gözden kaçırmayın

Aksaray İl Sağlık Müdürü Güleç'ten Kurban Bayramı MesajıAksaray İl Sağlık Müdürü Güleç'ten Kurban Bayramı Mesajı

Aksaray İl Sağlık Müdürü Abdullah Güleç, 12 Mayıs Hemşireler Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı. Mesajında, sağlık hizmetlerinin vazgeçilmez neferleri olan hemşirelerin fedakarlıklarını vurguladı. **Gece Gündüz Demeden Fedakarlık** Güleç mesajında, "Vatandaşlarımızın sağlığı için gece gündüz demeden büyük bir fedakarlıkla görev yapan tüm hemşirelerimize minnetle" ifadelerini kullanarak hemşirelerin özverili çalışmalarının altını çizdi. Hemşirelik mesleğinin zorlu koşullarına rağmen görev başındaki kararlılıklarını takdir etti. **Şifaya Adanmış Ömürler** İl Sağlık Müdürü, mesajını "Şifaya adanmış ömürler, iyi ki varsınız" sözleriyle sürdürdü. Bu ifadelerle hemşirelerin sadece mesleki değil, aynı zamanda insani yönlerine de vurgu yaparak, toplum sağlığına yaptıkları katkıları selamladı. **Kutlama ve Teşekkür** Güleç, mesajını "Hemşireler Günü kutlu olsun" diyerek tamamladı. Bu mesajla, hemşirelerin özel gününü kutlamanın yanı sıra, tüm sağlık çalışanlarına yönelik bir teşekkür ve takdir beyanında bulundu. Hemşireler Günü, modern hemşireliğin kurucusu kabul edilen Florence Nightingale'in doğum günü olan 12 Mayıs'ta tüm dünyada kutlanıyor. Aksaray İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde görev yapan hemşireler de bu özel günde kurum yöneticileri tarafından unutulmadı.