Gözden kaçırmayın
Aksaray İl Sağlık Müdürü Güleç'ten Kurban Bayramı MesajıAksaray İl Sağlık Müdürü Dr. Abdullah Güleç, Sarıyahşi ilçesindeki sağlık tesislerine gerçekleştirdiği ziyarette incelemelerde bulunarak birimlerdeki işleyiş hakkında bilgi aldı. **Saha Ziyareti ve İncelemeler** Güleç, ziyaretleri sırasında ilçedeki sağlık tesislerinde detaylı incelemeler yaparak, ilgili birim sorumlularından günlük işleyiş, hizmet kalitesi ve karşılaşılan durumlara ilişkin brifing aldı. Yerinde yapılan değerlendirmelerle sağlık hizmetlerinin etkinliği gözden geçirildi. **Personel ile Motivasyon Görüşmeleri** Ziyaretin ardından sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen Güleç, yürütülen özverili çalışmalar için personel teşekkür ederek başarı dileklerini iletti. Yapılan sohbetlerde, sahada çalışan ekiplerin motivasyonunun artırılması ve olası ihtiyaçların değerlendirilmesi amaçlandı.











Yorumlar
Yorum Yap